Întrebari Frecvente
Întrebări frecvente
ROS Romania Rack Repair System și DEKRA certifică că, folosind metoda brevetată ROS conform SR EN 15635, se pot efectua maximum două reparații pe fiecare suport individual de raft, exact în același loc. Toate testele efectuate în mod independent ale metodei de reparare a ROS arată că un suport de raft ar putea fi reparat de până la cinci ori înainte să apară slăbiciunea materialului. Prin urmare, metoda detaliată pentru inspectarea, clasificarea și repararea daunelor create de DEKRA are încorporat un factor de siguranță de 150%, asigurând fiabilitate și siguranță sporite.
Da, compartimentele de raft afectate pot rămâne încărcate dacă daunele sunt clasificate ca portocalii sau verzi. Dacă deteriorarea este clasificată ca fiind roșie, raftul trebuie eliberat și blocat imediat conform standardului SR EN 15635. Astfel, vă asigurați că îndepliniți întotdeauna obligațiile de sănătate, siguranță și utilizare, în conformitate cu standardul SR EN 15635.
Sistemul ROS de reparare a raftului readuce suporturile de rafturi deteriorate la forma și rezistența inițială, folosind presiune hidraulică controlată și matrițe turnate cu precizie, fabricate din oțel de rezistență extrem de ridicată. Pentru o explicație tehnică mai detaliată, vă rugăm să ne contactați.
Da absolut! Procesul nostru de reparații a fost testat independent de multe dintre institutele de top din lume. Unul dintre acestea este același institut de testare pe care toți producătorii europeni de rafturi îl folosesc pentru a-și verifica propriile calcule statice și pentru a asigura conformitatea cu diferitele standarde EN. În plus, metoda de reparare ROS a fost certificată oficial de DEKRA, cel mai mare organism de testare, cercetare și certificare a produselor din Europa, pentru a îndeplini standardul european: EN 15635 – Utilizarea și întreținerea sistemelor de depozitare.
Organizația ROS operează la nivel global și efectuează în fiecare an aproximativ 150.000 de reparații la stâlpi și bare. O rețea atât de mare și de succes nu este posibilă fără dovada competenței și a conformității cu standardele naționale de siguranță.
Durata reparației unui suport folosind metoda noastră patentată depinde de gradul de deteriorare. În mod normal se pot repara între 15 și 20 de suporturi pe zi.
ROS începe, în general, să lucreze în decurs de una până la două săptămâni de la primirea unei comenzi. Deoarece cererea a crescut enorm, tehnicieni suplimentari au fost instruiți de către DEKRA și ROS pentru a continua să asigure clienților noștri un termen de livrare de una până la două săptămâni. Garantăm acest lucru și pentru viitor.
Cu metoda noastră de reparație certificată, toate profilele de rafturi laminate la rece pot fi restaurate la starea lor inițială, cu excepția cazului în care sunt complet închise.
Nu, nu există o cantitate minimă de comandă.
DEKRA este cel mai mare organism de testare, cercetare și certificare a produselor din Europa în domeniile siguranței, mediului și sănătății. Organizația expertă are peste 46.000 de angajați în peste 60 de țări de pe 5 continente. Expansiunea internațională a DEKRA a început în 1988 cu intrarea pe piață în Franța și Italia. De atunci, compania și-a extins și mai mult poziția globală prin achiziții strategice – cu locații în China, SUA, Africa de Sud și Noua Zeelandă, printre altele. În 2017, compania a crescut pentru al 14-lea an consecutiv: vânzările grupului au crescut cu 8,0%, la peste 3,1 miliarde de euro. Numărul de angajați a crescut cu 4.700, la peste 44.000. DEKRA este în prezent a patra cea mai mare organizație de experți din lume în industria TIC (testare, inspecție, certificare).
Mai multe informații despre DEKRA pot fi găsite la http://www.dekra.com/de/home
Toți stâlpii și barele reparate de ROS sunt marcate la fiecare reparație cu o etichetă rezistentă, care identifică reparația. Jurnalul de reparații listează și salvează datele componentelor reparate și poziția acestora. Acest jurnal este apoi stocat în baza noastră de date și trimis, de asemenea, electronic clientului nostru. Deci nu există doar o marcare vizuală a suporturilor reparate, ci și înregistrări electronice, care la rândul lor elimină riscul de a repara un suport de mai mult de două ori (acesta este numărul maxim de reparații la un suport de raft conform certificării noastre SR EN 15635).
Standardul SR EN 15635 stipulează că o inspecție vizuală săptămânală a raftului dumneavoastră trebuie efectuată de către persoana responsabilă cu siguranța sistemelor de depozitare. În plus, o inspecție independentă ar trebui să fie efectuată de un expert extern cel puțin o dată pe an.
Da, oferim inspecții la rafturi efectuate de inspectori de rafturi independenți!
Acum că există o soluție mult mai convenabilă și mai rentabilă cu ROS Romania Rack Repair System, este complet normal ca producătorii de rafturi să fie preocupați din punct de vedere comercial și competitiv.
Vă rugăm să țineți cont de câteva lucruri importante atunci când luați o decizie:
- Metoda noastră de reparație este certificată de cel mai mare organism de certificare din Europa, DEKRA.
- Este în conformitate cu standardul european SR EN 15635
- Este semnificativ mai ieftin. Folosirea metodei ROS poate economisi până la 80% din costuri în comparație cu înlocuirea suporturilor!
- Reparația este semnificativ mai rapidă decât o înlocuire, iar termenele noastre de livrare sunt mult mai scurte.
- Reparația este mai ecologică și, mai ales pentru dvs. ca și client, provoacă întreruperi semnificativ mai puține operațiunilor din depozit.
Există multe motive bune pentru a încerca metoda de reparare a ROS data viitoare când aveți daune. Lăsați-ne să vă convingem!
Nu există nicio problemă!
Mai aveți întrebări la care nu am putut răspunde aici?
Contactați-ne pe whatsapp sau sunați-ne la 0771 652 490
Trimiteți-ne un e-mail la admin@rosromania.ro